17 de desembre del 2014

El meu final



Sóc en Jaume i us contaré una història que ha passat. És de por.

Un dia estava amb la meva millor amiga, la Mariona, i la seva mare Anna, que ens portava al cementiri. Quan estaven dins, ens vam adonar que havíem perdut de vista l’Anna!

—I ara què farem?

Ens vam dirigir a la sortida, però estava tancat! La Mariona, que era molt petita, va dir:

—Que es despertaran, els morts?— I es va posar a plorar.

Les llàgrimes van caure a les tombes i es van obrir. Els morts van agafar tres caps cadascun (un era el de l’Anna) i van fer jocs malabars. Vam veure que no em podíem moure, perquè unes herbes ens havien lligat els peus.

Així es com va arribar el meu final.

Que com conto aquesta història, si estic mort? Perquè sóc un zombi.



Bàrbara Ferrer Cugat
Escola Maria Garcia Cabanes, de l’Aldea.


*Conte premiat en la categoria primària en el V Concurs de microrelats de terror 2014, organitzat per la biblioteca amb el suport dels departaments de Català, Castellà i Llengües estrangeres de l'Institut Cristòfol Despuig.