19 de gener del 2020

L’hotel encantat



L’hivern passat vaig anar de vacances a un poble anomenat Xerta. Vaig entrar a l’hotel i em van donar el número de l’habitació, era el 202.

A la nit, quan estava al llit, vaig sentir un soroll. Em vaig despertar molt aterrit perquè vaig veure un zombi.

Al dia següent em va passar el mateix, el vaig tornar a veure! Però aquesta vegada vaig pensar un amagatall per poder-lo caçar: l’armari!

Quan eren les 3:00 a. m., el vaig tornar a veure, el vaig caçar i li vaig poder preguntar d’on venia. Vaig descobrir que venia del cementiri de l’hotel. Però això no es va acabar aquí.

A la nit següent va vindre el seu amic el vampir. Em vaig poder salvar d’ell perquè em vaig amagar a l’armari i no em va trobar.

L’endemà a la nit vaig anar a visitar el cementiri de l’hotel i va aparèixer el vampir, però per sort portava un tirador per defensar-me. El vampir em va donar un cop molt brusc i em vaig fer molt mal.

A continuació, van començar a aparèixer pel darrere molts zombis i ens vam barallar, tots contra mi.

Quan em vaig quedar sense munició vaig marxar corrents cap a l’hotel i em vaig tancar a l’habitació. Vaig passar totes les vacances tancat a l’hotel.


Lluc Sabaté Rodríguez
Escola Xerta, Xerta


*Conte premiat en la categoria de primària en el X Concurs de microrelats de terror 2019, organitzat per la biblioteca de l'Institut Cristòfol Despuig.