23 d’abril del 2022

La petita assassina




D'acord, aquesta sóc jo, Eleonor Prints, una adorable i preciosa nena de nou anys amb molt poca innocència. I dic poca per no dir res, i és que als cinc vaig assassinar els meus pares, als set vaig robar un banc molt important en aquesta ciutat i acabats de fer els vuit la família que em va adoptar i maltractar des dels sis va ser arrestada gràcies a la meva declaració. Però no parlem del meu passat, sinó del que estava passant ara mateix, i és que m'estava adoptant una família que fa bona olor! 

Sí, ja sé que direu que és una ximpleria perquè GAIREBÉ tothom fa bona olor, però al meu barri no, tot aquí fa pudor, però per fi em portaran a un lloc millor: Salem, ciutat de Massachusetts. 

 Sí, llar de les bruixes, però no importa, perquè ara estic en un cotxe a dues hores d'arribar a Salem, la meva nova “llar”. Les monges de l’orfenat deien que tenia sort després de tot el que m'ha passat, però no crec que el que jo tinc sigui sort. 

 

Esther Martin Altadill 

Conte premiat en el Concurs de contes breus i poemes 2022 en la categoria de 2n d'ESO.