21 de desembre del 2021

Deleted




Dilluns, 25 d’octubre.
Estimat... tu.
Avui no ha canviat res. M’he despertat, m’he rentat les dents i m’he endinsat al meu fòrum preferit: 5chan. Res diferent, només gent parlant i publicant fotos de gent... “Poc viva’’. Tot anava bé, fins que he trobat la publicació més estranya que he vist mai. Un usuari anònim havia publicat: “01100100 01100101 01110101’’ i dues imatges que, per seguretat, no he obert.


Dimarts, 26 d’octubre.
D’acord, m’estic preocupant.
Avui, buscant més sobre l’usuari anònim m’he adonat que ja hi havia publicat altres imatges o textos incomprensibles en codi binari. He preguntat si algú havia vist la publicació, però ningú ha dit res. Això sí, un usuari anomenat “[deleted]’’ m’ha enviat un missatge rar, perquè només contenia una D.


Dimecres, 27 d’octubre.
A-J-U-D-A
La terra ha donat un gir de 720º, increïble. La publicació ha causat suïcidis a escala NACIONAL, tot només per la foto! Això em genera preguntes: Com poden milions de persones veure una foto d’un fòrum tan poc popular? No trobo resposta i em menja el cap aquest dubte.


Dijous, o quin dia sigui, no estic d’humor.
UUh?
En només 26 HORES ha mort el 70%, repeteixo, el 70% de la població GLOBAL. Tres continents no tenen electricitat i dos s’han buidat de vida. He intentat navegar pel web i per 5chan, però l’únic que he trobat ha sigut un missatge de “[deleted]’’ amb la lletra “Ë’’. Avui no dormo.
Ja no hi importa res, quan t’espera la mort.


?̶̮̪̝̫̬̼̖̰́͛̊͋͛̏͘͜!̴̝̺̜͓͈̞̻̦̔́̅̽͝


No, no i no. El menjar s’ha acabat aquest matí, i el cel s’ha fet blanc. Què faig? Soc l’últim? És un somni? Tot és estrany. No trobo senyal de vida. Què soc? Res? Doncs, per què això? Tinc tantes preguntes que necesito...Vull que pari tot. Així que, m’asseuré, veuré com el cel es fa més i més blanc, i acabar amb això, ja que, finalment, “[deleted]’’ ha enviat el seu últim missatge: “U’’.
—Cas: “[deleted]’’ ??/10/????


Oriol Bertomeu

Escola Sant Miquel, Deltebre


*Conte premiat en la categoria de primària en el XII Concurs de microrelats de terror 2021, organitzat per la biblioteca de l'Institut Cristòfol Despuig.